Onsdag

Dagen började riktigt bra. Klarade av att åka på bussen. Dock hade jag en påse i handen hela tiden. Fast huvudsaken är ju att jag kom dit utan nå problem.

Missade min skjuts till badhuset så jag fick vara kvar på skolan. Men de gjorde mig ingenting.

Ida och jag skulle gå hem. När vi kommer till korsningen mot kumla kommer Anna och plockar upp oss. Det var väl tur de för jag hade tydligen feber... I skolan mätte jag 39.1! Kunde inte tro det! När jag kom hem kollade jag igen och då hade jag bara ynka feber.

Imorgon ska jag klä ut mig till påskkärring! Ska gömma påskägg och skrämma barnen. Ne jag ska vara en snäll kärring. Det var ju ett tag sen man klädde ut sig. Så nu får jag känna mig som barn igen!

*(Igår åkte jag ju hem och la mig. Känns som att jag skulle behöva lägga mig nu med.)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0