nattinattii

Satt och kikade på tv. Sen skriver Sofia till mig att komma över till Jimmy för de sitter i källaren och dricker alcohol. Snacka om att jag blev glad weeei äntligen ungdomar i kumla. Så gick över till fam Karlsson och sjöng för lasse som fyller 56 årar idag. Fick inte den vanliga sången men jag tror att han uppskattade det iallafall :)

Gick ner till källaren och där satt vi och pratade skit och drack vin. Riktigt trevligt faktiskt! Skrattade åt många sjuka filmer på youtube. Att de finns så knasiga människor egentligen.

Ja typ nu så skickade de hem mig för de skall sovas så jag gick hem.

Imorgon ska Sofia och jag ut med vovvarna på promenix ska bli riktigt skönt!

Efter det ska jag träffa den andra sofia =) Min Sofia för den innan va Jimmys.. Fast nu lät det fel men jag tror att ni fattar vinken.

Nu ska jag försöka få tag i min kära pojkvän!

Sen spela teetris :D Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0