mja

Jag har suttit och tänkt idag. Är jag en sån människa som folk tycker är roligt att driva med? Eller kanske snarare om. Jag vet att jag alltid har varit lite för snäll när det gäller vissa saker, men betyder det att jag säger att det är ok driv med mig? Det har inte slagit mig förän nu.

"Jobbet" Gick bra. Fick vara med och sortera sopor. Från och med nu är det jag som sköter det. Eller jag slänger det inte utan ser till att barnen ska slänga rätt. Alltså är min dröm uppfylld:D Jag är miljöinspektör =)

Senare idag ska jag, om jag får tag i en bil hem till Fia en sväng sen ska jag hem till Älskling!

Nu ringde dodda på skype.

Kommentarer
Postat av: elo

hahaha

2010-03-26 @ 15:48:26
Postat av: bigi

Du är så rolig ronnie!

2010-03-26 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0