Mitt i veckan

igår var vi på biblioteket och jag lämnade in papprerna från polisen. Sen var det allmänna toaletter som gällde för mig. Mådde skit igår! Åkte hem med bilen klockan 12 för jag kände att jag inte klarade av att vara kvar. När jag kom hem somnade jag på soffan på tre röda. Jag vaknade klockan 3. Har väl säkert någon medicinsk klocka för det var då jag skulle ta tabletten. Låg och degade heeeela dagen. klockan 7 gick jag över till grannen en halvtimme och kikade på när han meckade med Sofias bil.

Jag ville cykla idag men pappa har såldt mammas cykel så jag har ingen. Försökte vara duktig och fixa en igår men jag kom inte så långt. Lyckades bara sätta fast däcket.

Somnade på stört när jag gick och la mig även fast jag sovit under dagen.

Idag ska jag gå hem! Fan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0