Mamma big

Haha Ja som sagt så var jag på praktiken idag. Gick väl bra antar jag.

Följde med 3orna på slöjden. Såg en olycka på vägen, de kom 2 ambulanser 2 polis bilar, brankårschefen och en brandbil. Hemskt!

Väl på slöjden så kände läraren igen mig. Det var riktigt roligt. Han visade mig gamla bilder på vad vi gjorde när vi var 10 år gamla haha. Sen senare på lektionen kommer assistenten fram till mig och säger..

"Det är så trevligt när föräldrar kikar förbi ibland."
"Va? Förälder?"
"Ja det är trevligt!"
"Ehm.. Men jag är ingen förälder....."
"Oj.. hehe jag tänkte väl. Du ser så ung ut"
"Hehe ja, om jag hade haft ett barn på 10 år så skulle jag varit tio år när jag fick de."

Ja, trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0