Lördag

Idag vaknade jag av världens tandvärk!!!

Det verkar som att det inte vara var jag som var dålig i magen de senaste dagarna. Men nu är det bättre för mig iallafall! Hoppas att det är över för alla andra med.
Dessvärre har jag fruktansvärd tandont! Lust att ta en kniv eller tång och dra ut skiten. Tror de är visdomstanden som vill fram! =(

Skjutsade Mamma och Pappa till Heby idag, de skulle på kryssning. Pappas 40 års present till Mamma. Jag hoppas verkligen att de får det riktigt roligt!

Efter det så åkte jag hem till Fia, vi bytte lite bilder. Hon hade några jag inte hade och tvärtom.

Snart ska hon komma hit och hålla mig sällskap! ÄR ju ensam hemma med Idag.

Nyss tittat på Hannah Montanah och nu tittar vi på Ant Bully, senare blir det new moon!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0