Lördag

Gårdagen var trevlig, Va hem till fia först. Sen åkte jag hem och kikade på film med ida. Efter ett tag kom Fia och höll oss sällskap. Vi skulle titta på New Moon. Jag klarade inte av att titta på hela filmen. Den är så fruktansvärt irriterande! Jag blir tokig!

När Fia åkt hem så låg jag i soffan och klagade över min tand. Eller jag gjorde det förmodligen hela kvällen! Fan att jag måste betala för att gå till tandläkaren.

Snart ska jag hem till Frida. Hennes lillasyster fyller år och det bjuds på tårta =) Hoppas bara på att man kan få igång bilen. Vädret är ju som sagt inte det vackraste.

Hoppas att båten inte gungar för mycket för Mamma och Pappa bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0