Inte på ett bra tag!!!

Imorse fick jag nog. På vägen till "jobbet" Så började jag känna mig dosig igen. Så när vi kom fram så ringde jag sjukhuset och berättade mina symtom. De skickade mig vidare till tandläkarmottagningen. Där fick jag en akut tid. Mamma fick komma och hämta mig från skolan och jag åkte till Tandläkaren. Fick inte gå rakt fram som vanliga människor utan åt höger till "sjuktandvården" eller nått.

De försökte röntka men det gick inte, grejen fick inte plats i min mun. Tur var väl de.... Undersökningen gick fort.
Kvinnan som tittade på mina tänder frågade "Är det fu som har sökt till Idol?" hehe "Ja det är jag..vaddårå?" Visade sig att hon kände min mamma.."Ge mig rabatt då " Tänkte jag säga. När jag skulle gå så frågade hon om det var första gången jag skulle betala för ett tandläkar besök. Jag suckade. 710 jävla kronor för en snabb undersökning. Hade förstått priset om de hade lyckats rönka mina tänder men vafan!! Så ett tandläkarbesök blir det inte än på ett tag kan jag säga! Ska gå på pensilin i 10 dagar tre ggr om dagen! Kommer att bli lös i magen sa hon, så får se hur det blir med jobbet...Eftersom jag har svårt att gå på allmänna toaletter...

Snart ska jag in till Sofia, vi ska till Af försäkringskassan, apoteket och kommun. Sen ska jag hem till Ronnie, Lasse fyller ju år idag med så han ska få en liten present av mig =)

Nu ska jag dona lite här hemma innan jag ska dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0