*How

Restrerande söndagen och typ hela måndagen satt jag och tittade på How I met your mother avsnitt! Klar med season 1,2 och är nu inne på 3. Så sjukt roligt att man inte kan slita sig ifrån det.

Igår så kom Pappa hem med chokladaskar till mig och syrrorna och mammsen fick en bukett med blommor! Så sör pappsen är =)

Ronnie kom hit lite senare. Han tog med sig käk. Inte för att det var kvinnodagen antar jag ;)
Vi kikade på transformers 2 igen. Sen somnade jag. Klockan 3 väcker han mig och ber mig först om vatten. Andra gången vill han åka hem... Hade ont i magen stackarn! Hoppas att det är bättre idag!

Snart ska jag in till stan och träffa mamma, hon ska äta lunch! Sen ska jag träffa min efterlängtade jobbcoach...Jippi...

Nu lär jag skriva ut mitt CV och personligt brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0