Äntligen fredag :D

Som man brukar säga!

Igår satt jag i skype med Ronnie och hans vänner. Det var inte så mycket jag hade att säga till om. Sen var det någon av de som skrev att de fortfarande hörde mig även fast Ronnie hade lagt på luren :O Creepy.

Runt halv 6 åkte jag till målarkursen. Lika trevligt som vanligt. Fast med ovanligt gor fika! Kanelbullar mums!

När vi kom hem deckade jag typ på en gång! Jag var såååå trött!

Nu ska jag väl ta och fara så att man inte kommer sent. Jag märker verkligen när jag ska gå upp occkså! Att när m an skulle till skolan brydde man sig inte så mycket, men nu när man ska gå upp tar man inga snozisar längre. Eller ok jag råkade göra det idag men det var inte med flit!

Nu ska jag fara på riktigt =) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0