Släktträff

Helgen var hur rolig som helst. Dock var jag tvungen att kliva upp innan 5 på morgonen för att vi skulle hinna i tid ner.

Så när vi väl var framme var man utsvulten och trött.. Studenten började runt 1. Det var hur fint som helst. Jag var en kärring som vanligt! Började nästan böla.

Kvällen var trevlig, vi dansade och pratade år även riktigt god mat.
Vi gick och la oss runt 3 på natten. Snacka om att jag var DÖD! Däckade så fort jag stängde ögonen.

Vaknade dock halv 8. Inte så roligt. Åkte och hämtade lina runt 1 i lördags. Vart så glad av att se henne =) De första jag gör när vi sätter oss i bilen och ska köra tillbaka är att nästan fronta med en bil på parkeringen >_< Pappas bil är jag inte van med.

Jag körde hem. Eller inte hela vägen men från halmsta till mottala och det är då en bra bit måste jag då få säga. Fan va tiden går fort när man kör. OCjh för första gången i mitt liv körde jag 140 :O haha

Åkte hem till Ronnie en sväng på kvällen vi bada bubbel och drack champange med frysta hallon. Det var hur mysigt som helst.

I söndags åkte jag hem från Ronnie runt 4 tror jag. Gick över till Lina en sväng. Det var trevligt, fick träffa hennes familj det var ett tag sen de med.

I måndags åkte jag hem till Fia för att hjälpa henne fixa en vägg. Vi hittade ingenting i Sala så jag sa att jag kör till V-ås. Där hittade vi en buddah skit fin. Åkte iväg till IKEA och köpte en hylla att sätta under. Det vart skit fint må jag säga :D Vi stannade på donken för jag skulle banne mig ha mitt svarta glas.

Färgen var rosa men jag fick det svarta iallafall :D hihi

Idag var det dags för skola igen. tiden gick hyffsat fort. Fick bygga upp skåp och lite annat, plocka isär liten del av en svarv. Det tyckte jag var roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0