YEEEEEEEEEAAH:D

Vill passa på att gratulera min kära pappa till hans lyckade teori prov :D Han är så duktig!!!

Snart ska jag över till Jimmy och prata med Sofia :D Får se hur det har gått för henne.

Runt tre ska jag hem till sofia hos micke , hon bjuder på käk =D Mumma!

Efter det ska jag hem till Åsa! Får se hur det går.

Var på arbetsförmedlingen idag, skulle parkera.....och vad händer!? jo det både Sofa och jag har väntat på. Jag kör in i en bil på parkeringen! Jippi! Fick panik! Visste inte hur jag skulle göra, eller överhuvudtaget vad jag skulle göra! Så jag i all panik river ut ett papper och försöker skriva utan penna! Försöker rista in mtt meddelande, sen kommer ett gammalt par som lånar ut en penna till mig. Skrver "Hej jag råkade köra på dn bil. En grön skoda! Mitt telefon nr är 073 5 sen dog pennan! Så fick rista in det sista! Får se om personen i fråga kan läsa ett blött papper med inristade nr! hehe PANIK! Ska nog börja bli lite mer försiktig på parkeringar hehe

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0