Sondag

I fredags sa var jag hem till min Pappas kusin och Tittade pa avatar! Riktigt bra historia i filmen! Tyckte om den riktigt mycket! Sen att det inte var riktigt min stil pa film ar en annan sak. Jag tyckte om handelserna och historien bakom! Och att det ar varldens dyraste film nagonsin gor den bara till en film som man maste se!

Igar foljde jag med Mormor och Morfar till nagra slaktingar och onskade gott nytt ar! Inte sa roligt. Sen traffade jag pa klarika pa vagen sa gick hem till henne en stund.

Lidike och hennes kille skulle ut och kampa i en stuga i skogen. De ville att jag skulle folja med, jag ville verkligen men det fanns annat som jag hellre gor an att sitta ute i skogen. Kommer formodligen angra att jag inte foljde med sen nar de berattar hur kul de har haft.

Idag sa vaknade jag runt 11. Orkade inte ga upp sov sa javla daligt inatt! Hade mardrommar och horde en massa konstiga ljud! Fick en jatte god middag som mormor lagat!

Nu sitter jag hos Klarika, vi pratar lite skit. Sen ska jag hem till min morbror. Han har tjatat pa mig att jag ska ga over dit.

Sen maste jag hem till amalka pappas gamla basta kompisar annars kommer jag val sara pappa med att jag halsat pa alla forutom hans vanner!

Nu ska jag vara lite social!!

Saknar er otroligt mycket dar hemma! Hoppas att ni har det bra!!! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Du är så djup Britt-marie ;D Avatar söööög! Saknar dig skit mycket massor! När du kommer hem kan vi loda runt.. Nu är jag arbetslös :/ DAMN flr oss

2010-01-03 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0