Helgen

Har val mest legat hemma eller varit hos lidike och dem. Inte mycket att skriva om.

I lordags skulle hon och jag ha filmkvall. Hade kopt popcorn i mangder. Sen kommer hennes kille och vill att vi ska med ut. Han tyckt synd om en van som forst forlorat sin morbror, sen pappa, mormor och morfar. Detta i 6 manaders mellanrum och nu ligger deras mamma pa dodsbadden. Sa vi gick ut. Pa ett sakallat disco...mer som en pub. Musiken var skit och humoret pa folk var inte pa topp. Men nu har jag fatt se hur det ser ut pa ett disco hos dem. Den stora skillnaden var att man blev servad, istallet for att man skulle bestalla sjalv.

Igar foljde jag med mormor och morfar till slaktingar. Skit trakigt.

Idag ska jag in till stan igen och kolla glasogonen, dem ar nog lite starka for mig tror jag.

Btw. I lordags shoppade jag! Hihi kul att spendera pengar :D

Nu ska jag ringa Roooooompan :D


Tjaos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0