Hejhej

Igar kikade vi pa en film. Vi borjade med en skit dalig, forstod ingenting av den. Jag sa det till henne redan innan att det sag ut att vara en b film. Men hon lyssnade inte. Sa vi tittade pa en dubbad skrackfilm hehe.

Idag vaknade jag i tid, eller tidigare an igar vill saga. Skulle ha akt till stan men lidikes mamma hamnade pa sjukhus pga hennes fall forra veckan. Sa mormor och jag ska aka efter maten, sen imorgon ska jag aka igen. Inhandla det sista innan det bar av hemmat :(

Idag ar det min morbrors namnsdag och det ar valdigt viktigt att man kommer ihag nagons namnsdag. Sa idag ska jag hem till honom senare ikvall.


Har fortfarande inte halsat pa en av mina slaktingar. Kanns inte sa bra. Pappa kommer bli besviken. Men imorgon ska jag forsoka a mig i kragen och ga ner till dem. Saga hej jag ar hemma men pa fredag aker jag. Hehe jag har inte velat komma till er.  Hatar dehar.

Nu ska jag kila maste hjalpa mormor gora klart smuldegen :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0