glasogon orm

Idag har jag varit duktig och vaknat i tid! Mormor kommer in till mig overlycklig Du har fatt en vovve. Eller jag skulle fa dopa den! Bukluk heter den, det betyder klumpig! Hon ar sa soooot!

Pa eftermiddagen akte jag ner pa stan! Jag korde! Kanner mig hyper duktig som kan kora med sanna medtrafikanter som det finns har! En laglydig trafikant har anlant. Akte ner for att kolla min syn! Sa som jag minns det sa har jag plus men tydligen inte enligt dem? Jag fattar ingenting.

Nu sitter jag har har shoppat popcorn och vermuth haha har behover man inte vara 20 for att kopa alkohol. Ikvall blir det nog en hemma kvall for mig.

Lycka till sofia med din uppdatering :D skulle vilja hora mer om den dock :D


Bye bye sa lange!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Kul å prata med dig igår :D saknar dig skiiiiiitmycket!

2010-01-07 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0