En otroligt stupid bilresa

"har du målat tånaglarna eller?" Frågade Sofa mig igår för att jag var så seg hem till henne. Nä trodde bara inte att maten skulle ta sådan jävla tid. Fick inte ens äta av den för att hon är så hetsig den kvinnan. Det fick jag även uppleva senare på kvällen.

Vi åkte till bollnäs runt halv 5. Skulle lämna Koompis =(( Dit vägen var lätt men vägen hem var mindre lätt eftersom vi inte hade vgbeskrivning.

Vi kom till en rondell som vi trodde oss känna igen. Tre varv senare stannade vi och frågade efter vägen hahaha


Åt på max också. Härja som vanligt. Jag tappade en jädrans pommes  mitt kaffe började asgarva och det flög mat ur munnen på mig.. "Hahahaha jag såg dedär" Mjo Kul kan man ha iallafall.

När vi kommer till Gävle kommer det en skylt "Västerås"

Sofia "Ska vi svänga av mot Västerås?"
Jag "Nä vi kom ju från  E4 inte från Västerås så vi ska nog rakt fram"
Låååååång tystnad...
Sofia "Där står det Sala 101 km"
Jag "Mmm Fan va långt. MEn en del av skylten syns inte"
Ca 20 min senare...
Jag "Om vi är på väg åt fel håll får du strypa mig OK?"
Länge fram kommer det en skylt jo...Det stod uppsala inte sala! Fuck.. Vi var fast på motorvägen och inte fan fanns det någonstans att vända heller. Hon ringer mister M och jag pappa.
Sofia " Big lägg på din Pappa fattar inte"
Jag "Pappa jag måste lägga på Sofia har damp"
Pappa "Slå na i nacken!"

Micke fick leda vägen därifrån och pappa stackars satt på eniro och försäkrade sig om att vi va på väg hem.
Vi kom fram till att vi ska infpörskaffa oss riktiga kartor i framtiden.

Ska hem till Frida idag och käka. Ska bli kul att träffas alla tre igen! Har saknat mina brudar!

Nu ska jag ringa AFM och prata lite med min handläggare =) Tjingelinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0