En gammal sång

Haha när jag följde syrran till sjukan för hennes alergiska reakton på hårfärg så slog en låt mig.

Spelar ingen roll vilken årstid det är bara man klär sig rätt. Då är man varm och go när man ska ut och hitta skräpet!

Ett spel som vi hade till datorn när jag var liten. Att den låten helt plötsligt dök upp i huvudet. Hmm kanske för att det var kallt i bilen och att min bil ser ut som skit inuti. Det kan ha varit orsaken haha

Tittade ju på ett otroligt intressant program idag om fåfänga! Och det är helt sjukt hur folk låter det påverka ens liv. En kvinna gick runt med handskar på händerna 24/7. Hon tog bara av sig dem när hon skulle smörja in dem. Hon lagade aldrig mat, var aldrig i trädgården,aldrig nära kokande vatten, diskade aldrig. Tja hon var inte nära någonting som skulle kunna påverka hennes händer negativt. Solen var hennes värsta fiende. Ja vad ska man säga hon var trotts allt en handmodell.

Har nu sett Sherlock Holmes! En riktigt intressant film må jag säga.

Ne nu är det naptime =)

Tjaos

Kommentarer
Postat av: Sofia.

BIG!!!!! Va sa jag om ordet TROTTS?! TROTS!!!!!! Ett T! hahahha ;D

2010-01-27 @ 06:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0