Zzzz

Oh fyfan va skönt jag sov inatt! Jag var så jävlans trött. Tittade klart på House sen fastnade jag för American Idol. Efter det fick vi tag på våra Canadensiska släktingar som vi satt och pratade med via Skype. Så jag satt nästan och sov när vi pratade med dem. halv 1 gick jag och la mig.

Mamma väckte mig kl 9. Blä va jag är trött.

Så ringde min arbetscoach mig. Inte den jag förväntade mig! Blev faktiskt besviken för jag förstod inte vad han sa. Så jag ska ringa till min handledare när hon blivit frisk och klaga! =(

För man väljer väl sin egen coach för att man ska få den man vill ha?

Idag ska jag träffa mina brudar! Ska bli riktigt roligt! Sen ska jag på städparty hos Anna.

Helgen helgen helgeeeeen :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0