värdelös lördag

Hoppats på att den inte skulle bli såhär värdelös! Hade planer men de blev inte så! Känns förjävligt om jag ska vara ärlig! Så nu sitter jag här och tittar på ghost busters 2! Vilken underbar lördag!

 

Bakade pizza med lillsyrran! Gjorde även svagsås! Sparade även några bitar......men men ,

 

Har inte heller nå snus så jag är på sådant fruktansvärt humör så det är väl lika bra att jag är ensam just nu hahah

Internet är så jävla segt att det tar en timme för en sida att ladda klart och det gör inte mitt humör särsilt mycket bättre!

 

Någonting mer som känns jävligt värdelöst är att alla andra har fått lön men inte jag! Jag ville också gå ut och ha det roligt idag men istället sitter jag här med 130 kr kvar på mitt jävla konto! Fyfasen!

Haha jag undrar om Ghost busters ska vara en skräckis eller en komedi.. Eller kanske skräck komedi?

 

Hoppas ni har det roligt! Dansa åt mig är ni snälla =)
Den enda dans jag fått är med fingrarna på GH haha

 

Aja nu ska jag titta klart på den underbara film jag påbörjat !


Kommentarer
Postat av: sofia

vad är GH???

2010-02-28 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0