Torsdag

Igår så satt jag hemma. Pratat  telefon som aldrig förr! Men det har varit kul!

Gick över till Lina, vi satte oss i ett varmt bad och tog det lugnt.

Efter det tittade vi på  love you man! En riktigt rolig film!

Jag är verkligen jävligt lyckligt lottat för att jag har fått sådanna vänner som jag har! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dem! De är få som har det så bra som jag! Och jag känner mig lyckligare än någonsin! Om jag kunde så skulle jag skicka chokoladogram till er!!!! :') Tack till er sötnosar <33

Nu har jag lättat på hjärtat och ska snart ner på marknaden och köpa mig lite brända mandlar =)

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Jag är så glad att jag har diiig! Vad skulle jag göra utan dig. Puss <3

2010-02-26 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0