Söndag

I Fredags så var vi hem till Cattis och var Kattvakter åt lilla Emil. Ronnie och Robban satt och spelade TV.spel. Jag somnade rätt fort.

I lördags så fick jag också spela lite och vann faktiskt en gång :D Känner mg duktig.
Jag åkte hem, gick över till Rosis sen skulle jag åka till stan och vara chuför. Marita och Lasse skulle hem till Lars-Erik.
Åkte ut dit, träffade Frida och Patrik. Det var trevligt. Lite pinsamt men trevligt. Åkte hem ganska så snart. Skjutsade ner Ronnie och Dodda till Lndströms. Åkte hem till Frida en stund.

Så lördagen var egentligen inte så värd för mig. Men nån gång måste man ha sådanna dagar också.

Idag så har jag och babe varit tillsammans  fyra år. Valentines day.
Så snart ska jag åka till honom och vi ska titta på film och mysa =)

Tjingeling så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0