En vanlig tisdag?

Ne inte för mig iallafall hehe. Sofia väckte mig som jag hade förutsett. Jag kunde inte sova inatt och pappa hade världens diskution med mig så det var inte lätt att gå och lägga sig.  Kl halv 10 ringer hon "är du inte vaken ännu?" Ne hade inte tänkt att gå upp föränn hon ringde mig hahah

Vi skrev ut Fias CV och Personliga brev sen åkte vi till västerås. Resan gick ovanligt bra och lungt till skillnad från vad det brukar. Vi lämnade in CV på 3 olika ställen. Sen köpte jag lite saker för mina presentkort. Tack Frida =D

Vi käkade på Gränden som vanligt. Fick båda ont i magen SOM VANLIGT hehe Vi ska nog äta lite saktare nästa gång.
Var ut till Media Markt tänkte köpa en film till baby som han jätte gärna vill ha. Men som sagt så är jag gaaanskaa så fattig denna månad så det gick inte =(

Snart ska jag åka till stan och hämta ut lite paket.

Sen ska jag väl börja med maten. Fast fantasin är slut så vet inte vad jag ska laga....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0