torsdag

Igår åkte jag och våran gäst från tyskland hem till mig i västerås! Vi hade så fruktansvärt tråkigt!

Färgade håret innan vi åkte, var trött på min blonda slinga bak på huvudet så jag färgade håret svart! hehe Jag som sa att jag aldrig skulle bli svarthårig igen!

Väl hemma så satt vi och pratade, sen spelade vi lite kort och Yatzy! Jag förlorade! Vart inte glad någon stans ska jag säga!

Gick och la oss runt ett för att vi båda skulle upp och jobba. När vi väl gott och lagt oss, så gjorde jag väl en fel rörelse så ryggen låste sig! Och den låste inte heller upp sig! så somnade i den ställningen jag lagt mig och vaknade även i den när klockan ringde, kom knappt upp för att stänga av klockan! Så jag låg kvar i sängen orörlig! Kissnödig var jag också men kunde inte ta mig upp, så ringde Chrille! Sen ringde han kim så kim fick komma och hjälpa mig till toan =/ hehe Ringde sjukupplysningen för att se om det fanns någonting jag kunde göra! Men skulle vila och rora på mig lite då och då för att låsningen skulle släppa =/

Nu är de lite bättre, har tagit smärtstillande och ringde även till Erika så att hon skulle komma över med en salva!
Så sitter bara och tittar på Tv och rör lite på mig ibland! Hoppas bara på att de ska gå över tills imorgon! För är även förkyld så de här suger!!!!!

Skulle ha gått och jobbat men de bidde inge extra pengar för lilla briggan =( Inte heller kan jag gå iväg och sola! Kul om jag lixom inte skulle komma upp ur solariet hahaha! Skulle vara typiskt mig!

Ne nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0