Torsdag

Vaknade i hyffsad tid iudag! Skulle upp och göra lite skola! De gick bra, dock hade jag inte läst på.. Men sån hjärna som jag var ju de inga problem alls :D

Erika kom över en sväng och vi gick iväg för att sola! Har inte solat på as länge! När vi kom dit så jag att de kostade 50 kr för 18 min, tyckte de va lite dyrt men men. Sen såg Erika att det stod happy houer mån-Fre mellan 12-15. Fan va gladea vi blev...Jag lägger i pengarna och då inser jag att det gällde alla maskiner förutom den jag valde! Pengarna gick inte ens att trycka ut igen =( Men men jag var nöjd med min maskin för den pratade med mig =) Haha ne jag är inte galen. När man tryckte på knapparna pratade den med en, den sa till och med välkommen haha! Jag kunde ändra styrkan på solariumet, fläkten även välja radio kanal! haha Dock skulle jag hellre sola i fler minuter nästa gång än att ha en maskin prata till mig. Men nu vet jag iaf vilken maskin det gäller haha!

Efter det fick vi hem och duscha och böt om, sen bar de ner på stan. Hon skulle kolla på jeans till på lördag och skor. Jeansen hittade vi ganska lätt..Men skorna var lite svårare. Så hon köpte sånna som jag har! Dem är skit snygga :D hihi Sen åkte jag hem och hon skulle fixa naglarna! Jag åkte buss helt själv :D (A) Känner mig duktig, för kollektiv trafiken har jag undvikit sen jag fått körkort! Men de gick bra =)

Pratade även med fina Lina idag :D De var ett tag sen, hon har flyttat till en ny lägenhet med daniel! Måste åka ner och se hur de har det snart!!

Fick även en liten pratstund med min  Fia :D Alltid kul!

Var över till Erika en stund, vi tittade på Dear John! Har sett den förut men inte tittat på hela, och idag kom jag ihåg varför! Den blev så fruktansvärt jävla seg på slutet så jag viste inte vart jag skulle ta vägen! Den var nästan som new moon, man satt bara och väntade...Nu är den slut...Nehe men nu då... Nehe VAFAN! Blir tokig på sånna filmer!

Nu sitter jag och väntar på att pappsen ska komma hit och hämta mig. Vi ska hem till Kumla! Lite tråkigt dock att det är så sent men de är en dag imorgon med! Och då får vi besök av mina sysslingar från gisslaved som jag tycärr inte har channsen att träffa så ofta!! Så de ska vli skoj!!

Ne nu ska jag packa ner de jag ska ha med mig, så att jag inte tar allt i sista stund! Ha en fortsatt trevlig kväll eller dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0