Söndag 2a advent

Igår natt kom mormor och morfar! Snacka om att höll på att flippe ur totalt typ när det var en timme kvar! :D Så roligt! Känns lite tråkigt bara att dem inte kan göra så mycket! Dem är ju ensamma här om dagarna när mamam och dem jobbar :/ Men men.. Jag får se till att vara hemma oftare nu :P

Idag har jag varit en storsovare måste jag få säga! Jag kom inte upp ur sängen! Jävla vintertider! Klockan var halv 12 och jag kände fortfarande att jag inte ville gå upp ur sängen. Fick en liten utskällning  av chrille hehe

Nu sitter jag här och umgås lite! Förbereder mig inför morgondagen! Hoppas att det går bra! För det behövs verkligen!

Ska kanske baka lite med mormor inför imorgon, Beata fyller ju år så :P

Ikväll blir det att sova ensam =( Mindre roligt!!

Ne nu ska jag kila! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0