Puh

Just nu känner jag mig lite stressad! får inte duscha haha, börjar om 2 timmar... Ska hinna äta och fixa mig! Typ de första jobbet som jag känner att man kanske ska lite bra på iaf..Eller ah första jobbet på länge som jag bryr mig om att göra mig i´årdning på, inte ens jobbet där det var som polisy att klä sig i kjol och skjorta hade jag det på mig haha! Där var det fin skor som gällde men jag hade jeans som absolut var förbjudet.. hehe fast de fick jag reda på senare och då använde jag tights istället... Men ni är det inte så jätte strikt och då vill man göra sig lite fin. Plus att nu träffar man människor hela tiden.. Dock är 90% påverkade av alkohol när dem kommer men det är kul haha

Maten är klar men tänker att jag väntar tills grabbarna kommer så att jag inte behöver äta ensam. Fan måste skärpa mig med maten! Äter inte tillräckligt och inte ofta heller! Äter max 2 ggr om dagen :/ om jag inte blir jätte sugen och tar nå dumt! Var as hungrig efter jobbet igår men var duktig nog att itne äta någonting 3 på natten haha!

Imorgon är vi båda lediga så då ska vi försöka ta oss till kumla! För vi jobbar båda på måndag, lediga tisdag, jobbar onsdag ledig torsdag fredag jobbar lördag! Fan de känns skönt att säga det igen :D Hoppas bara att de håller i sig ;D Så kanske man kan få de vi pratat om efter årskiftet :D Fan de skulle vara pricken över I:t!

Pratade med mina fina idag! Först satt jag och snackade skit med Lina ett tag, sen med Fialotta! Saknar dem så att de gör ont i mig =( Från att träffas varje dag till att behöva planera för att ens ses i 10 min! Inte kul =(

Ne kan grabbarna ta och komma snart!!! Jag är hungrig =( Blev Wook by the way =) Mumma! Fast Chrille kommer döda mig hahaha han tycker inte om de =(

Sister och lyssnar på borther louie! haha väcker gamla goda minnen :D

Förresten haha igår när jag kom hem fick jag en present av älskling! hahaha As söt! fick en adventsljusstake, haha frågade om jag fick ha den framme.. Gissa va jag fick för svar hahaha! Men men tanken som räknas :P De är ju trots allt jul nästa år igen! Då jävlar ska den fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0