Onsdag den 8e

Gårdagen var inte tråkig ska jag säga! Hade någonting att göra hela tiden, dock kanske inte det allra roligaste men jag hade fortfarande inte tråkigt.

Väcktes av min kära klockan 9 eller tillochmed innan det skulle jag tro! Den jäveln! Tror att jag kan gå upp, när jag inte har någonting inplanerat >_< Vist snällt men vafan! haha självklart kom jag inte upp. Somnade om till typ halv elva! Dock ringde även timi mig haha! Så när jag hade ätit frukost gick jag ner för att söka lite jobb. Tyvärr var ju personen jag egentligen ville prata med hos tandläkaren igår! Så jag fick prata med en annan ansvarig!
-Vi behöver inga just nu.! Men hon kom ihåg mig sen förra året, och då pratade vi faktiskt bara på telefon! Lustigt ahha

Efter det åkte jag och plockade upp Timi, för hennes bil var på lagning. Hon trodde vi skulle ner på stan, men icke jag körde hem. Var tvungen att utföra lite ärenden haha! Hon kände sig lurad sa hon! Hemma bjöd hon på Pizza! De var snällt, dock orkade ingen av oss ens en halva! hehe men resterna som var kvar räddade Chrilles dag!
Vid tre åkte vi ner på stan, kikade runt lite. Jag var tvungen att köpa en ny pincett! Fan vet inte vart min snygga braiga svarta har tagit vägen =( Aja en ny sån blev det! Vid 4 kom Ida ner på stan. Hon skulle julhandla! En present till Mormor, morfar och en till Beata blev det! Presenten till Mamma och Pappa har jag redan beställt åt oss! Så den ska väl anlända någon dag hoppas jag! Vi var in på din sko också! hehe har lovat att inte köpa skor...Men fan dem här två som jag köpte igår var faktiskt nödvändiga! Syrran köpte "ugs" eller vad dem nu heter, fast inte dem riktiga då. Då kände jag att om jag köper ett par så blir ett par för halva priset, sen fastnade jag för två par! Så de blev ett par gratis :D haha Vilket kap! Så jävla snygga också!
Det var en snabb shopping runda! För det var så jävla kallt! När vi kom hem lagade jag as god mat! Timi stannade kvar på stan men ida följde med hem! Det blev marinerad ugnstekt kycklingfilé lindat i bacon,med couscous och currysås! Fan va gott det var! Men som sagt Chrille uppskattade inte couscousen så han käkade upp pizzan! hehe

Erika var över en sväng igår! Fick pröva att fixa lite med hennes hår, i hopp om att hon skulle slippa betala för det på nyår sen hehe :P Det gick bra efter en stund!

Ne nu ska jag ner i tvättstugan!

GRATTIS till min älskade Fia för lägenheten! Fan va jag är glad för din skull!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0