Onsdag

Jag hade faktiskt totalt glömt bort hur tråkigt det kunde vara här hemma i kumla! En ofungerande bil, en familj som gömmer sig i varsinna hörn! Jag vill hem =(

Fick svar på mina mail som jag skrev ang mina paket som var försenade! Dem första skrev och beklagade över vad som hade hänt! Och frågade om de skulle skicka ut en ny eftersom dem hade skickat paketet redan den 3e december! Klart jag vill ha en ny! Det skulle ju vara en present!!!
De andra företaget skrev på engelska att de tyvärr inte har någon som förstår mitt språk och ber mig skicka ett nytt på engelska! Då fick dem ett argt mail från mig! Beställde sakerna i tid för att de skulle komma fram i tid men vart fan har dem tagit vägen? Irriterad? JA!!!

Som sagt så är jag fast i kumla till min kära pappa har bytt batteri i min bil! Finns ingenting att göra! Jag blir galen! Sitter vid datorn sen nån timme tillbaka! Ok kanske inte gör så mycket mer hemma, men där kan jag göra vad jag vill!

Har besök från Tyskland! Från gamla bekanta som jag träffade när jag var typ tre! Inge minne av dem, bara sett på bild att jag faktiskt har umgåtts med dem! Trevlgt, lite svårt att prata dock med tanke på att jag inte använder språket lika ofta som förut! Synd :/ Eftersom jag måste kunna språket!!

Inte nog med att man har tråkigt, jag har blivit sjuk på köpet! Hade världens spräng huvudvärk tidigare och näsan låter som en gammal gås som blir strypt eller nått! DRYGT!! Vill inte vara sjuk på fredag! Men bara för de så kommer jag säkert att vara det =(

Längtar som fan till nyårsfirandet :D Ska bli kul :D

(Vårat spritföråd är påfyllt! haha nu kommer man inte behöva gå på systemet på ett bra tag hahaha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0