Onsdag

Erika var över idag, vi satt och pratade lite skit sen skulle kläderna tvättas! Vart 4 maskiner plus handtvätt! Inte kul när man missar sin tvätt tid! Var ganska mycket kläder ska jag säga! Sen kom Chrille hem från jobbet och vi satt och pratade lite med honom innan han somnade!

Vi gick över till Erika och pyntade hennes gran. Satt och kollade på lite gamla bilder, vissa undvek jag att titta på, just för att jag inte ville se dem! hehe Sen bjöd hon på varm choklad! Riktigt julemys!

Efter en stund gick vi ut i kylan igen för att gå hem, fan näshåret frös till is så fort man gick utanför dörren! BURR!!! Väl hemma gjorde jag en as god köttfärsås! På nå speciellt sätt! Mumma var det! Sen var de ju min disk dag idag, mindre kul för de hade samlat på sig sen igår >_< Chrille har alltid tur med disken den jäveln!

Imorgon bär de av för liite extra jobb! Sitter aldrig fel! Sen ska vi till kumla om bilen vill sig! Får köra försiktigt dock..Det ska tydligen vara den värsta dagen på året att åka ut på :/

Ne ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0