Måndag

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Var hemma ett tag, mormor lagade världens godaste mat!!!! Tog med lite hem också!
Vi satt och spelade lite mario smasch broze eller va de nu heter! Dock tröttnar man ganska fort om man sitter och spelar allt för länge :/

Vi fick besök från tyskland idag, hann dock bara säga hej och hejdå för sen skulle pappsen till jobbet och vi skulle åka med honom!

Erika var över en stund, stackars :/ Förstår henne! Skönt dock att vi kan utesluta en av grejerna!

Imorgon ska vi iväg och sola lite, ska bli skönt, sen ska jag försöka starta bilen, har fått låna nya startkablar av min kära far, får dock hoppas på att jag inte bränner dem med hehe....

Idag fyller kära Saara år :D Grattis till dig sötnos! Hoppas att du får en riktigt bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Saara

Nämen åå, tack för det kära vännen! :D

Jodå, min dag har varit jätte bra och mysig!

Längtar till Fredag nu, för då blir det ju typ min födelsedag igen! Hehe.

Jag har fixat allt som fixas kan för att det ska bli en bra kväll, så jag hoppas på det bästa!

Puss och Kram på dig!

2010-12-28 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0