Lördag

Gårdagen gick suveränt! Var skitkul! Visst det kommer att ta ett tag innan jag gör allting flytande! Men de går framåt och tiden går hyffsat fort! Igår var det lagom mycket folk, vi hade nå tema tror jag, eller de kom iaf live rappare och rappade lite sen spelade dem musik! Inte riktigt min smak men men.. Sen fick jag även göra ett gott försök att städa upp efter en rävare! INTE OK! OCH INTE KUL!  Trodde jag skulle spy själv! Började nästan böla!  Låter larvigt men jag HATAR spyor!! USCH!!
Jag var tydligen tillräckligt duktig för att få komma tillbaka ikväll igen :D Och då är det schlager tema! Får se vad det är för människor som dras till sådant!

Grabbarna har gått iväg på lite arbete! Jag fick inte följa med =/ Haha jag hade förmodligen inte ens kommit upp ur sängen! Fan mina fötter dödar mig! Ringde mamma och bad henne snällt att försöka få hit skor till mig för att jag dör!

Hs en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det du jobbar? någon krog?

2010-12-18 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0