God jul

I torsdags åkte vi hem till familjen  kumla efter jobbet. Fan va de va att göra! När v kom hem var de skönt att få ta det lite lugnt!
Haha men innan vi kom hem så skulle vi ju försöka starta min jävla bil! Mjo, jag har ju startat den med startkablar förut, vet dock inte vad som flög i mig igår men jag kopplade fel iaf! Plus till minus hehe, så när jag satte mig i bilen för att starta den så skriker chrille att de ryker, så jag springer ut och sant de brann på kablarna hehe så nr jag röck i dem så brann kablarna av! Fast bättre att kablarna brann än att batteriet sprängdes, den har tydligen en tendens att göra det om dem är tomma och man kopplar fel haha!
Pappa kom och hämtade oss, så åkte vi till Siba för att köpa lite julklappar, jag fick välja min, så jag valde en hårfön!

På julafton så öppnade jag mina paket, jag fick två hårföner, så de innebär ju att mamma och pappa inte pratar med varandra ang julklappar hehe sen fick jag en brödrost, vilket jag redan har hemma! Så de blir att byta en av hårfönerna och brödrosten till någonting annat som jag behöver!
De var en liten tur helg annars, jag vann på bingolotto och jag vann även på Trosslotten som hängde i granen :P Både jag och Chrille vann :D

På kvällen åkte vi hem till Madde och staffan för att umgås med dem och Lina och Daniel! De var riktigt trevligt, vi spelade lite kinekt och umgick! Vid tolv tiden så hade mitt knä fuckat upp sig så jag ville gå hem! Så då gjorde vi de haha

I lördags så åkte vi hem till Familjen Eriksson och firade jul med dem! Det var livat de! haha vi fick presentkort på IKEA och på jysk! De kommer att sitta bra de =)  Av älskling fick jag en ny wavemaker! Min pajade ju i somras :/ Så den vart jag riktgt glad över!

Vart bjuden på sistaminuten julbord av jobbet, dock kunde jag inte äta mycket med tanke på att jag kom från julbord innan haha! Sen satt jag och chefen ner och pratade lite, de var ett glatt samtal för jag får vara kvar och blir timanställd :D Så jävla glad! Äntligen :D
Vi 20.00 var jag tvungen att hoppa in för då började de komma folk, jag började i baren en stund sen ringde dem från garderoben att de behövdes hjälp där, så då gick jag ner. VBart kvar där en bra stund sen fick jag gå upp i typ en kvart till baren, sen var de ner i garderoben igen i typ 2h. hehe de var folk i kö heeeeeeela tiden! Aldrig varit med om maken! Konstant kom det folk, till slut fick jag nog, för de var korsdrag och fläkten blåste kallt istället för varmt så jag fick as ont i huvudet, så jag bad att få byta med någon. När jag väl kom upp var de disk ööööveraallt! Ingen hade haft tid att plocka dem. Så jag sprang och gjorde det. Alla mynt att hade tagit slut i kassan så f´vi kunde bara köra med sedlar, till slut tog även 20orna slut! Ja som sagt kaos! slutade väl runt tre inatt! Km hem fyra, ställde mig i duschen och höll på att somna! Däckade i sängen ganska omgående ska jag säga!

Imorse blev jag väckt av beata! Tur de för jag hörde inte min vckarklocka! Vi gick ner på stan med hennes kompis, köpte en tröja till jobbet, och VÄRLDENS SNYGGASTE SKOOOR! Jag och Lindah var iväg och tittade på dem i typ oktober, sen när jag gick tillbaka för typ en månad sen fanns dem inte kvar, och idag så fanns dem på rea! Hehe jag kunde inte bestämma mig vilken färg jag ville ha på skorna så jag tvingade syrran att köpa dem andra paren hahaha så nu har vi två likadana att välja på fast med en liiiten skillnad hahah

Åkte hem till kumla för en liten stund sen så nu sitter vi här och spelar nå zombie spel som Chrille låste upp nyss!

Ska väl ta och ringa Lina och kolla om hon och Daniel har lust att komma över och umgås :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0