Fredag

Äntligen fredag... De skulle man väl kanske säga om man gjorde nått om dagarna :/ Fast jag säger det iaf, för imorgon är det lördag och då kommermin kära mormor och morfar :D ÄR grymt lycklig över det :D

Igår var vi iväg till vixäng en stund, hälsade på min kusin och lilla moa, saara var på jobbet så henne fick jag bara se en liten stund :/ Vi spelade black ops, skit svårt med jävla zombie jakt! Men klarade mig till fjärde ronden helt själv hahaha!!
Moa va så söt! Lite blyg i början men sen gick det bra :D Hon gick runt där! Så söt!! Hon är så duktig som har börjat lunka runt! Tiden går så jävla fort =(

Sen kom vi hem och Erika kom över en sväng, vi lagade tacos! Vilket kanske bli en tradition på torsdagar haha va vet jag :P Tittade även på Alice i underlandet! Den var väl lite si sådär, trodde den skulle vara bättre men men, så jätte dålig vare den ju inte heller hehe...

Pappa skulle ha kommit över igår men han glömde sladdarna som skulle hjälpa oss starta bilen :/ Så får försöka få igång den idag istället hehe.. Idag kommer även Beata över, ska hjälpa henne bli lite snyggare än vad hon är :P Känns konstigt för hon ska på fest... Hon är min lillasyster hon ska inte hålla på med sånt haha! Men men, jag var inte mycket bättre när jag var lika gammal som hon :/ Glad att hon har en stora syster som kan ta hand om henne,, de hade inte jag :/ hehe sen är det idas tur om några år :S uuuh hemskt haha! De man är mest rädd för är ju att nått ska hända dem! Men sa de till Beata att hon skulle ringa mig om nått hände!! Har tillochmed erbjudit henne att sova här för att jag inte vill att hon ska hamna hos nån....hehe (A) Känner mig som en liten mamma men fan! Skulle inte kunna leva med mig själv om nått händer!!


Ikväll blir det kumla och glöggkväll! De var trevligt förra året för jag vann hahaha :D I år kommer det väl kanske inte gå lika bra! Men med min vinnarskalle så måste det gå! Haha

Snart ska jag över till Erika och julpynta för jag inte får göra det här!  Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0