Typiskt

Så har man dragit på sig en förkylning! >_<

Satt nyss och tänke på vilka jävla underbara vänner jag har egentligen! Förstår inte vissa människor som klarar sig utan sådanna vänner som jag har...

Helgen hade ju minst sagt varit förjävlig om jag inte hade haft er! Älskar er med allt jag har! Jag kommer alltid att finnas här för er precis som ni finns för mig!!!!! Älskar er!

Sofia har varit min ängel stort sett heeeelaaa helgen! Det är så konstigt när det gäller vänskap. Att detta har hållt över 13 år och vi inte har tröttnat på varandra!!! Där är den stora skillnaden på ett förhållande och vänskap! Därför ska man inte heller ta ett förhållande före de vänner som man håller som mest kär! Det är jag glad för att jag aldrig gjort. Visst man kanske inte alltid har kunnat ställt upp eller vara med varandra men man har ändå alltid funnits för varandra på något sätt. Du är bäst <3

Fia och jag satt och pratade om hur våra liv hade sett ut om vi aldrig hade träffats. Ingen av oss trodde att vi skulle vara de personer vi är i dag. Vi har påverkat varandra i nästan alla beslut på ett eller annats sätt.

Nog tjatat om hur underbara ni är =) Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Min fina Britt-Marie <3 Jag älskar dig! Alltid du och jag! Du går före allt, du och jag! Jag kommer alltid att finns här för dig. Känn dig ALDRIG ensam, du har mig!! <3 Imorrn ska vi kirra spikar i golvet ;D haha

2010-04-25 @ 16:39:39
Postat av: Báttya

Brigitta.Halottam hogy szépen énekelsz.Miért nem jelentkezel Budapestre a csillag születik -re.Nem egy külföldi magyarnak sikerült kitörni.Inkább ott mint itt a semmittevés.Hát nem?

2010-04-26 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0