Torsdag

Var det igår det var den dagen som alla kallar för EMO dagen ?

Jag har börjat tappa fattningen om högtiderna tror jag. Jag vet att det är påskhelg, men ingen aning om vilken dag det är som vi kallar för påsk :S

Igår var jag hemma ett tag. Skulle ha lekt med fia men hon fick nå knas när det gällde bilen. Tråkigt för det var ett tag sen vi lekte.

Runt 8 frågade Sofia och jimmy mig om jag ville komma över och dricka vin och ta det lugnt. Så jag gick över dit. Det var riktigt trevligt. Ibland är det skönt att bara göra det och inget annat.

Gårdagen var lite chockande också. Att det finns sådanna människor överhuvudtagen trodde jag fan inte. Att man livnär sig på andras olycka och sin egen egoism. Usch!

Ska kolla med baby om han kanske vill komma till mig ikväll =)

Jag målade ägg idag! Det var ett bra tag sedan...Ok ett år men det känns längre. Sen fick jag påskägg också :D Överlycklig hahahah

Nu ska jag kila och få någonting gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0