Tisdag

Syrran väckte mig runt halv 9. Trodde jag skulle skjuta henne! Jag hade ställt klockan på 9....Grr!

AF Ringde ang. Ett möte i västerås som kan leda till fast anställning! Snacka om att jag blev glad :D Bästa nyheten på länge!

Efter det åkte vi in till västerås och köpte klänning och skor. Riktigt nöjd måste jag få tala om. Ska ha de på valborg!

Morsan ringde när vi var halvägs in till västerås:
"Har du körkortet med dig?"
"Ja det har jag vaddårå?"
"Är du heeeelt hundra på det?"
"Jag har alltid körkortet i plånboken."
Jag stannade för att kolla och som mamma trodde så låg det inte i min plånbok.
Nej jag hade tydligen tappat det på coop igår när Fia och jag var in och pantade....Smart ass!
Men så snälla som de var hade de ringt till mamma och talat om att det ligger där. Annars hade jag väl inte upptäckt att det var borta förns nästa gång jag skulle köpa snus.. Eller om snuten hade stoppat mig. Inte så kul, men nu har jag hämtat det =)

När det slutar regna ska jag fortsätta fixa med mina lilla pärla. Mjölkmushen är borta nu iallafall bara andra sidan kvar.

Kommentarer
Postat av: Saara - mamma till en Prinsessa

Du hade rätt, Wawe makern är skiiiit bra! :D Man får precis sånna vågor som man alltid velat ha! Hehe.

Jag blev nyfiken på din klänning, samt skor... Kan inte du göra en "Valborgs Outfit" för min skull!? :D

2010-04-28 @ 17:55:32
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0