Onsdag

Idag åkte jag in till stan, fick hjälp att gå till banken. Trevligt.

Efter det åkte jag hem till Fialotta, lite halvimpuls. Hon kom ner i ett täcke. Haha snacka om överraskad. Frågade henne om hon ville åkte till V-ås med mig. Vi tog oss i kragen och åkte. Kikade runt. Hittade två par riktigt snygga skor som jag vill ha! Kanske ska åka in och köpa dem tomorrow :D Efter det satte vi oss i solen med en glass! Riktigt trevligt!

Åkte hem runt två, satte oss på deras altan på övervåningen. Gud va varmt och skönt det var.

Åkte och hämtade Sandra. Vi gick en liten runda på stan, hälsade på mami. Efter de åkte vi upp till Månsan och satte oss på bryggan och solade. Ringde efter pizza och kebab som vi förtärde på bryggan. Det var riktigt trevligt! Var där i några timmar. När det blev för kallt att sitta där så gick vi till bilen och satt där en stund.

Har haft en riktigt trevlig dag idag! Imorgon ska jag hem till min kusin och hans tjej och dotter. Förhoppningsvis så får jag köpa mina fina skor.

Just ja köpte as grymma solglajs idag! :D

Nu ska jag titta påhalv 8 hos mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0