Måndag

Idag var jag duktig  :D När klockan hade slagit så ringde jag efter jobb! Lät riktigt roligt så ska dit imorgon och kolla!

Efter det drog jag till Fialotta! Vi satte oss och solade! Sen fick vi för oss att vi ville ha lite godis och dricka, så åkte och köpte det. Sen fick vi även för oss att vi ville ha rostbiffsbaguett från åkrahallen! Åkte dit. Dock hade de inte en sån så vi tog med köttbullar istället. Men det var gott för det. Detta förtärde vi på balkongen! Mumma :D

Runt 3 så gick vi ut och städa ur våra bilar. Vi damsög och jag tvättade även utvändigt! Med fönstertvätt! Det tyckte inte Fia lät så bra, men den blev blank och fin iallafall :D

Viktor kom dit efter ett tag. Vi hade väntat honom runt 12 men han kom inte förrän vi 4 skulle jag tro.

Jag åkte hem runt fem, kände att jag fått nog av Fia då;)

Nu sitter jag här och ska ta min kexchoklad :D För sånna köpte vi också! 4 för endast 20 kronor :D

Snart ska jag över till Rosis på knackning =)

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Britt-Marie, hur kan man få nog av mig?! hahahhahahahahaha

2010-04-20 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0