Lördag

Igår vaknade jag och vart inte på så bra humör...


Runt halv 7 åkte jag in till stan. Familjen Ek skulle ha familje middag.  De hade dock ätit klart innan jag han komma dit. Haha som jag märkt är min älskling en liten skvallerbytta ;) haha Men vi var lika dumma båda två..

Senare på kvällen åkte vi hem till Martii på party. Älskling skjutsade dit oss. Det vart tyvärr en kort fest för oss.. Var inte riktigt taggade antar jag. Vi gick hem till Micke och Fia. Jag fick sova på soffan. Det var skönt tills solen gick upp.

Idag har vi suttit ute och solat, tittat på tv och pratat strunt.

Nu sitter jag hemma och undrar hur det gick för älskling!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0