Lååååång fredag

Igår så hade jag absolut ingenting att göra. Åt tre dagar gammal mat, tittade på as tråkiga program som tex. Harry Potter och de vise sten. Inte kul..Inte kul.

Pratade med lina en stund. Det var trevligt att höra från henne igen. Sen tittade jag på How I met your mother och gav mig på ett försök till guaqemole? Vet inte hur de stavas. I alla fall! Det vart skit vidrigt! Vet inte vad jag gjorde för fel men det var oätligt!

Runt 9 kom Sofia hit. Vi satt och snackade skit. Hon såg iinte så pigg ut stackarn. Hon åkte hem runt 11 tror jag.

Pratade med Ronnie, försökte få honom att komma ut hit och hålla mig sällskap när Sofia åkt men han ville inte. När vi lagt på ringe Sofia mig och frågar om jag ville följa med henne och Micke till Donken! Weei tänkte jag. När vi lagt på ringer Ronnie upp mig och säger att han kommer iallafall. Så det vart ingen donken. Anledningen spelar ingen större roll..

Ronnie och jag tittade på Doom på 6an. Jag somnade, sen åkte han hem =( Så jag fick sova heeeeelt ensam.. Eller Pici var ju med. Vi sov på soffan inatt.

Nu ska jag stor städa huset medans jag är på G. Sen ska jag hem till älskling en stund. Får se vad jag gör ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0