Fredag

Kvällen började lite segt. Men sen började vi shotta! Ingenting kändes föränn vi var ner till norrmanska. Vi satte oss där och snackade lite skit. Vickan kom ner en stund. Sen gick vi hem till Fialotta och kikade på en rolig video på youtube! Haha

Vaknade ganska seg i morse. Vi åkte ner och köpte frukost! Köttbullsbaguett mumma! Vi låg i sängen nästan hela morgonen! Så jävla skönt!

Åkte till Cattis runt 3. Skulle vara barnvakt men det blev inte riktigt så. Hon bjöd på chips och godis! Mums!

Nu sitter jag och väntar på min bästa! Känner mig rätt dum dock! Men hoppas hon inte är allt för sur! Vi kanske ska ut ikväll med då ;) Kanske hon förlåter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0