118800

Fan va jag är förbannad på dem! Fick världens BITCHIGASTE svar! Dessutom fick jag inte ens svar på min fråga! Jag viste väl att jag skulle ha skickat till eniro istället! Skickade ett bitchigt svar till dem med! "Sämsta svar någonsin" och det fick jag minsann inget svar på! Ok det kanske inte var så bitchigt men iallafall...


HAr varit hemma hos fialotta heeeela dagen! Har varit så himla skönt. Vi satt ute i solen käkade chips, drack påskmust och pratade skit. De var så snälla och bjöd på mat också. Efteråt satt vi i soffan och degade. Nu är jag hemma och förbannad på 118800.

Trodde min kära mamma skulle reagera på ett annat sätt än vad hon gjorde. Skönt! :D

Nu ska jag titta på How I met your mother :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0