väldoftande

En doft man känner igen vart man än befinner sig är doften av nybakta kanelbullar! Det var just den doften som fyllde huset idag! Det luktade så gott. Sorgligt nog så var dem inte till mig. 40 kanelbullar skulle bakas till föräldrarmötet på varmsätra skola! Då blev jag ledsen. Men Pappa köpte tillbaka några stycken så vi fick smaka av våra egna bullar! Snällt.

Idag vaknade jag med Ronnie. Vi käkade frukost och han åkte till skolan. Jag som inte har någonting att göra satte mig och fortsatte läsa.
Åkte in till stan runt 13 för mina ärenden. Som vanligt. Denna gång gick det däremot mycket bättre kände jag! Fick även lite tips om jobb. Tack

Träffade Syrran vid Liljas. Plockade upp henne och hennes kompis, sen kom Ronnie dit med sin bil. Sa åt honom att komma till mig och äta tillsammans med mig. Det var lite komiskt. Men trevligt.

Senare kom Sofia hit. Pratade lite skit som vanligt!

Det blir Bio på fredag med Frida och sofia <3 Flickan som lekte med elden. Uppföljaren till Män som hatar kvinnor.
En av dem bästa svenska filmerna som gjort! Om inte den bästa.

Nu ska jag fortsätta att nörda med min Potter bok. Syrran går mig på nerverna när hon tjatar om att hon vill berätta om vad som händer.

Sov gott Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0