Som sagt

Så var vi ju på bio i fredags på "Flickan som lekte med elden."

Den var väll lite sisådär om man tyckte ettan var bra. Jag säger inte att den var dålig men jag hade förväntat mig att den skulle vara bättre.

I lördags var jag hos min kusin som fyllde 22. Tiden går så fruktansvärt fort må jag säga. Hela hans familj var där, och det var trevligt att få träffa de för en gångs skull. Satt hos Zsolt och Saara till runt 12 slaget, sen skulle jag vara taxi åt Ronnie och Dodda. Fyfan va de båda var odrägliga.

Igår så var jag med Sofia under dagen. Gick hem tog en kärleksruta, sen fick jag för mig att göra meze. Jag fick ett recept från turkiet som jag ville pröva på här hemma. Senare kom Sofia över för hon ville smaka min meze. Efter det gick vi upp och spelade RRR tv party. Hon tyckte ju ofc inte om det. Undrar om hon börjar bli lite för vuxen nu den kvinnan? =O Ronnie kom runt 9 tiden han med, Vi gick och la oss i god tid men jag är fan seg iallafall.

Idag ska jag väl försöka hitta mig ett jobb.


Kommentarer
Postat av: Svea ;)

Jo, men det var ju för att jag förlora hela tiden ;D hahahah!

2009-09-21 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0