Home sweet home!

Turkiet var rena paradiset om man ville ta en riktig semester!

Vi kom fram runt halv 6 på morgonen i fredags. var svintrötta. Hade bokat Hamam, turkist massage där de tar bort dött skin från kroppen. Så vi gick och la oss med det i baktanken. så samma dag runt 11 så vaknade vi. As trötta men taggade. Gick och köpte frukost. Efter det gick vi ner för att vänta på bussen. Då kom resturang ägaren och tjatade. "vi har väldigt god mat." "If you come back I´ll give you special discount for you!" Haha men vi gick aldrig dit. På hamam var det riktigt skönt. En massa turkar som skrubbade kroppen från topp till tå, sen oljade de in en. Skit skönt.
När vi kom hem råkade vi somna. klockan var väl runt tre. Vaknade runt halv 8 på kvällen av att det var så jävla vaaarmt! Vi hade inte köpt någon AC till rummet. Vilket vi senare ångrade riktigt mycket. När vi väl vaknat gick vi ner till resturangen som vi sett från bussen. Vi köpte salami pizza. Personalen var riktigt trevliga.

Lördan skulle vi gå upp tidigt men det gick inte så bra. Men när vi väl kom upp var väl klockan runt 11. Käkade frukost på rummet. sen gick vi till stranden. hur vackert som helst! Skitskönt! Men fiskarna tyckte inte om mig. Dem bet mig i fötterna. Senare på flyget fick jag reda på att det är sår de biter på. För att ta dött skin från kroppen. Usch!
vi gick hem efter stranden, la oss o drygade på rummet. Sen bar det av till Samma resturang igen. Jag tog nå äcklig kina mat sofia käkade hawai utan annanas. Sen vart det en massa drinkar utan alcohol antog vi, eftersom vi inte kände nå skillnad. Tog sex on the beach, kiss me quick, screaming orgasm, tequila sunrice och blue lagoon.
Det kom nå typ gäng som dancade breakdance. Grymma var dem!

Updaterar om ett tag igen just nu känner jag att det räcker för idag *=)