Helg återigen.

I lördags så åkte Ronnie och jag till västerås. Kikade runt lite, det var sjukt mycket folk ute på stan. Märktes verkligen att det var löning. Åkte ut till Tati sen tog vi max på vägen hem. Våran dricka läckte så jag gick tillbaka till drive in och klagade. Så typiskt mig. Men nu har jag cola ränder på min bil. Inte för att det gjorde någonting eftersom min bil inte är så vacker i vilket fall.'

Åkte till Ronnie halvt klar och fixade hans hår. Han vart så tjusig. Sen skjutsade Ronnie mig till Frida i tid för första gången. Gjorde mig iårdning där. Hade det riktigt trevligt. Fixade även fridas hår. Sofia kom runt 8. Vi hade det riktigt trevligt. Sen blev vi lite odrägliga. Kommer inte ihåg hur mycket klockan var när vi gick ut. Hade det riktigt trevligt ute. Tack tjejer för en riktigt rolig kväll.

Efter hotellet GICK vi hem. Jag som hade ramlat och fick ont i foten gick hem barfota. Jag kan ju säga att det inte är särsilt nära hem....O inte fick jag nå fyllekäk heller =(

Idag så vaknade vi hav två. Fick jätte dåligt samvete för hade lovat Rosis skjuts hem från v-ås. Men dem var redan hemma när jag vaknat så det var lugnt.

Har tittat på Twilight nyss. För typ 10 gången eller nått. Heh. Sofia var över en stund hon var lika seg som jag.

Imorgon ska jag hämta alla mina saker som jag lämnat kvar hos Frida haha.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0