yes äntligen

Känns så jävla skönt att ha kommit igång igen. Imorgon ska jag på Möte med Eve och Sofie. Hoppas att man får allting förklarat då.

Idag åkte jag och pappsen till Uppsala för att hämta en motocykel. Sen körde vi en as fräsh bil hem. Så jävla snygg. Väl hemma fick jag köra den en snabbis. Haha coool eller vad :D överlycklig haha

Lagade även mat idag. Kände mig riktigt duktig. Gjorde köttfärspaj. Mums.

Skulle åka till Eve i Skultuna runt halv fem. Men det stora problemet var att jag inte hittade min bilnyckel. Dukigt. Nej!
Lånade min snälla Fars bil. Väl i skultuna satt vi på Eves rum en stund och pratade. Lite om allt möjligt men mest om Partylite. Eve har varit snäll nog och värvat mig. Tack!

Sen bar det av på visning. Hoppas att man blir duktig på dedär så man kan tjäna lite bättre med pengar.

Just nu känns det bra faktiskt. Hoppas att det håller i sig...

Ja...Jag kan ju inte säga annat än GRATTIS TILL MIN KUSIN OCH HANS TJEJ! SOM FICK EN LITEN FLICKA IKVÄLL! kl  10.40. En lite MOA JULIANA... Oh kan inte beskriva hur lycklig jag äv för deras skull!!!!!!

Även grattis till min lilla Svea. Änligen detta har vi alla väntat på! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0