puhst

Igår skulle jag vara barnvakt. Men det blev lite krongel så jag blev aldrig det. Tråkigt =/
Så jag satt hemma hos Fam ek och tittade på Fotboll med Ronnie, Harring och Dodda. Sen runt tio skjutsade jag ut de till Norrby på studentfest. Ca en halvtimme senare så ringer de om att det spårat ur. Bara och vända tillbaka. Skjutsa ner dem + Ronnies bror och nån vän till honom till Hotellet. 2 minuter efter det måste jag tillbaka igen skjutsa tillbaka Ronnies brorsas kompis för han hade glömt plånboken. Sen tillbaka till hotellet. Puh! Åkte hem till Frida efter det satt och pratade och tittade på film.

Runt 2 åkte jag ner på stan hämtade Ronnie och Dodda plus två tjejer. Sandra och hennes väninna. Skjutsade hem dem. Dodda ville inte hem utan skulle följa med och skjutsa hem Cattis och Tobbe. Tillbaka till stan . Skjutsa hem Dodda sen Skjutsa hem Ronnie. Vilka omvägar jag har tagit inatt.

Kom inte hem förns vid 4 Skulle upp 7 imorse men det klarade jag såklart inte av. Sov till halv 2 istället. Heh.

Ska hem till Ronnie en sväng sen. Han är bakis lillen.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: vickan

fan jag var ju ute vid norrby :o du skulle irngt ^^

2009-10-11 @ 22:42:39
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0