Hegen

Jag fyllde ju ynka 19 år i fredags. Grattis till mig.

I lördags skulle vi ut och fira mig. Träffade Lina och hennes familj innan. Satt hos henne och pratade lite skit. Blev även bjuden på middag. Riktigt gott!

Vi var hos vickan. Vi hade skit kul. Lyssnade på gamla klassiker som "Brotjer luie!" haha Sen skulle vi ut på hotellet. Men precis när jag skulle in så kände jag att fan, betala 100 kr för att vara där inne i 40 min kändes inte riktigt värt. Fick dock as dåligt samvete för vickan sen när jag kom på vad jag gjort!
Tack Svea och Vickan för en riktigt rolig kväll! <3

Ronnie kom och hämtade mig. Jag beställde mat, sen tog vi den ovanliga vägen hem. Såg att det rök ut mot vägen från ett gammal tåg. Så nyfikna som vi är så åkte vi dit för att kika. Då brann det såklart. Ronnie var så duktig och ringde efter brandkåren. De kom dit ganska snart. När vi fått klartecken att åka så skulle vi just göra det när det flammade upp på våran vänstra sida. Ja då brann det i ett sophus. Då var jag den duktiga att ringa =)

Kände mig som en vardagshjälte:D

I går lekte jag med Lina till sena timmar.. Har saknat henne så mycket känns skönt att ha henne i närheten.
Ronnie kom och sov hos mig. Det var mysigt!

Idag åkte Jag, Lina och Peppe (Jesper) in till sala. Lina skulle titta på skor. Det sluta upp med att jag handlade julklappar till familjen och unnade mig någonting fint =) Men men !

Imorgon ska Mamma och Jag på möte med nyföretagande! Hoppas att det går bra!

Tingeling nu ska jag spela tetris!

Kommentarer
Postat av: vickan

haha söt du är :D fattar att de kändes dumt att betala så mkt men visste att fanny och de andra var där inne så vart iaf inte själv :) hade riktigt trevligt mer er här hemma. <3

2009-10-27 @ 18:16:59
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0